Jiří Kalla
  • Видео 805
  • Просмотров 1 359 496
ZOO Olomouc s vnoučaty Ondrou a Martinem 20. července 2024
V sobotu 20. července jsme si vyzvedli Ondru a Martina a po provedení technických náležitostí vyrazili do ZOO Olomouc, kde my jsme sami byli poprvé a naposledy v roce 2006, a to už je nějaký ten pátek. Okolo 10:00 hodiny jsme dojeli na Svatý kopeček, parkoviště u ZOO už bylo obsazeno, tak parkujeme asi 500 metrů od ZOO. Po příchodu do ZOO kupujeme rodinnou vstupenku (vyšlo to úplně nastejno jako 1 dospělý, 1 senior a 2 děti) a vyrážíme do ZOO. Projdeme pár výběhů, ale primárně spěcháme na vláček. Po zaplacení 4 jízdenek jedeme po safari, které tu tenkrát nebylo a trvá asi 30 minut. Potom si procházíme zoologickou zahradu. Je to celkem pěkně upravené, líbí se nám tu a vnoučatům taky. Probl...
Просмотров: 142

Видео

ZOOkontakt a kúpele Lúčky 6. července 2024
Просмотров 9921 день назад
V sobotu vyrážíme do kontaktní ZOO (ZOOKONTAKT) vedle Liptovského Mikuláše. Při příjezdu zjišťujeme, že je všechno jinak, tzn. že ZOO je jinde. Když jsme zde byli naposledy v červenci 2018 byla ZOO nad silnicí, teď je pod. Vstupné máme zaplacené dopředu, takže ušetříme pár centů a jdeme. Po vstupu si kupujeme kelímek krmení pro zvířata a už se hrneme k lamám. Nakrmíme a pokračujeme dál. Zvířata...
Hrabovská a Čutkovská dolina 5. července 2024
Просмотров 17521 день назад
V pátek ráno vyrážíme směr Čutkovská dolina, ale po cestě měním názor a směr, a tak prvně do Hrabovské doliny. Na parkovišti u lanovky nás osloví lidé, kteří nám sdělí, že nás sledují a občas i čerpají z našich cest, a to potěší. Po zakoupení jízdenkem nastupujeme na lanovku a honem nahoru na Malino Brdo. Vystupujeme z lanovky, jdeme se podívat na vyhlídku Halina a pak dohoníme Pedra u bufetu S...
Aquapark Bešeňová - 4. července 2024
Просмотров 25621 день назад
Na první výlet vyrážíme do Bešeňové. Hodně jsme o tomto termálním aquaparku slyšeli, a tak ho jdeme vyzkoušet. Nejprve nás odradí cena, ale po různých slevách nakonec kupujeme. Dospělý plná cena 39,00 € (po slevě 36,00 €) senior plná cena 33,00 € (po slevě 30,00 €). Tak je to na celý den, tak jdeme. V pohodě zaparkujeme a vrháme se do parku. Hodinu nám trvá než celý park obejdeme, pak se asi pů...
Slovensko - ubytování DáMa a D1 - 3. července 2024
Просмотров 2821 день назад
Letošní červencové svátky trávíme na Slovensku, a to v Ružomberoku. Ubytování máme v prázdninovém domku DáMa ve Štiavničce a k dispozici je celý dům. PO ubytování vyrazíme do Koliby Likava na oběd a potom máme schůzku s bývalými kolegy, kteří nás provedou po stavbě D1, kterou jsem několik let dozoroval. Stavba pokračuje a tak se snad příští rok už svezeme po hotové dálnici. No a menší nákup a š...
Benátky a plavba gondolou 24. června 2024
Просмотров 84Месяц назад
Tak nám v pondělí skoro celé dopoledne propršelo. Nejprve schovka v kavárně u Ponte di Rialto na kafe, potom vedle do cukrárny na canoli a když skoro přestalo tak jsme se vydali na most. Samozřejmě že zase začalo lít. A tak to bylo s různými přestávkami celé dopoledne. Po návštěvě Rialto Mercato trošku zklamání, trh skoro prázdný. Potom oběd a po obědě jsme šli hledat prázdnou gondolu. Všude fr...
Benátky a ostrov Murano - 23. června 2024
Просмотров 49Месяц назад
Ráno jedeme v 9:00 hodin shutle busem do Benátek, kam dorazíme za 15 minut, pak valíme na Piazzale Roma, koupíme jízdenky na MHD a vyrážíme do Benátek. Na Piazza san Marco si dáváme snad nejdražší kafe v životě a pokračujeme dál po Benátkách. U Ponte Degli Scalzi se ještě důstojně rozloučíme s Pedrovou Evičkou a nakonec skončíme na ostrově Murano. Trošku se projdeme, doplujeme s mezipřistáními ...
Camp hu Venezia Camping in Town - 22. června 2024
Просмотров 236Месяц назад
Bylo to spontánní rozhodnutí vypravit se do Benátek. My jsme zde byli se synem Davidem a jeho tehdy přítelkyní Lenkou v červnu 2013. Teď jsme jeli vyvenčit kamaráda Pedra. Ráno vyjíždíme v 6:40 h z Brna, půl hodiny chytáme v Mikulově a pak už to frčí. Zastavíme se u Rosenbergera na kafe a zákusek a pak už rovnou do kempu. Při check inu rovnou kupujeme jízdenky na shutle bus do Benátek, potom ub...
Slovinské termály Terme 3000 a okolí 16. června 2024
Просмотров 117Месяц назад
V neděli vyrážíme do druhých termálů v Moravských Toplicích, a to Terme 3000, které jsou od našeho ubytka vzdáleny necelý kilometr. Jedem autem, nechce se nám tahat věci pěšky, navíc s ohledem na Pedra. Parkoviště je velké a zadarmo. Lázeňský komplex je rozsáhlý, velké bazény s černou vodou, dostatek prostoru i lehátek, ale také obrovské množství dětí a teenagerů. Takže to tu hučí. V jednom str...
Slovinské termály Terme Vivat a Ocean Orchids 15. června 2024
Просмотров 87Месяц назад
Konečně se nám podařilo navštívit jiné termály než polské, slovenské nebo maďarské, a to termály v Moravských Toplicích ve Slovinsku. Našli jsme si výborné ubytování Udobe Apartman hned vedle Terme Vivat a také jsme tyto "hotelové" lázeňské bazény navštívili. Většinu sobotního času jsme strávili v termálech a navečer jsme se jeli podívat do největší slovinské orchidejové farmy Ocean Orchids. Do...
Kuks a Braunův Betlém 1. června 2024
Просмотров 738Месяц назад
Sobota měla být návštěvním dnem Safari parku Dvůr Králové, resp. její pěší části. Ale protože nejdříve pršelo a potom lilo, museli jsme vymýšlet plán "B", který nebyl nachystán. Takže nakonec odjíždíme do Kuksu. Dopoledne ještě lije, ale to jsme strávili v Hospitalu, potom za drobného deště na oběd na Sýpku a nakonec se vyčasilo. Prohlídli a prošli jsme si okolí Hospitalu, byli jsme u "pramenů"...
Offroad Safari Dvůr Králové 31. května 2024
Просмотров 148Месяц назад
Konečně byla možnost využít dárek, který jsem dostal od své drahé polovičky v říjnu k výročí sňatku. Problém však byl s termínem, které byly z 90% obsazeny, ale nakonec jsem našel jeden volný, a tak jsme se v pátek vypravili nejprve ubytovat do Penzionu Na Faře v Dubenci a po dešti honem do Dvora Králové. V rámci balíčku byla zdarma návštěva safari v délce 60 minut před vyjížďkou, VIP vyjížďka ...
Nowy Targ a stezka Bachledka 10. května 2024
Просмотров 1182 месяца назад
V pátek jedeme zjistit, jaká je tržnice v Nowy Targ, ale trhy jsou asi až v sobotu. Kvůli počasí jsme jeli na výlet v pátek místo v sobotu. Takže tržnicí jen projedeme a zkusíme najít parkoviště k rašelinovým jezírkům. Navigace nás zavede na jiné parkoviště než chceme, ale to nevadí a trošku se projdeme. Pedro zůstane u "výletiště" kde se natahne na lehátko a my pokračujeme přes řeku okolo leti...
Bialka Tatrzanska a Terma Bania 8. a 9. května 2024
Просмотров 1252 месяца назад
Na květnové svátky máme už od ledna naplánovány opět polské termály, tentokráte Terma Bania a okolí. Neznáme, ale slyšeli jsme o nich hodně dobrého. Mělo nás jet původně z Retrosauny víc, ale nakonec jedeme jen 4 Pedro. Máme zaplacený pobyt ve Willa nad Bialka a koupené vouchery do termálů. Ve středu 8. května přijíždíme do Bialky Tatrzanske a po ubytování se jdeme projít po městečku a najít ně...
Zámek Hrubá Skála - věž a salonky - 19. dubna 2024
Просмотров 2433 месяца назад
V pátek je úplně hnusně. Fučí a lije. Určitě to není na výlet ve skalách, hlavně s mými kyčlemi - ještě by mohly zrezivět :-). Tak si nejprve projdeme další prostory zámku, podíváme se i do čtvrtého patra, kde jsme měli původně bydlet a nakonec si půjčíme klíče od věže a jdeme navštívit věž a přilehlé salonky. Všechno má být bez problémů přístupné v sobotu, ale tady máme separé - jsme ve věži a...
Hruboskalsko - Výlet na Valdštejn - 18. dubna 2024

Trampská ožíračka.

• @ranchmar400
    @ranchmar400 20 дней назад

Historie! 😮😊🎉 To je dobrý se na to koukat když to tam dobře znám 😊 a to sem nevěděla teda že Henry je tam tak dlouho😮

• @user-zy3pc4vl4i
    @user-zy3pc4vl4i Месяц назад

Karabina umí 😊 Nivnice 1980

• @milanmydlarcik9484
    @milanmydlarcik9484 Месяц назад

Velice dobře zpracované přiblížení památky. Pomohly by titulky, někdy není rozumět slovům.

• @jaromirtiegel6813
    @jaromirtiegel6813 3 месяца назад

Moc hezké video. Děkuji.

@SallyBrno 3 месяца назад

Já děkuji ;)

• @-ll3uf
    @-ll3uf 4 месяца назад

Božínku,Slimáku,kamaráde tebe jsem neviděl ani nepamatuju😮👍😃 koukám,že hraní ti zůstalo i s tou radostí z něj

• @mariepisova7862
    @mariepisova7862 4 месяца назад

Nejkrásnější místo na světě. Díky

• @Tomshon9909
    @Tomshon9909 4 месяца назад

Šetři s efekty. Není třeba jich používat tolik, jsou pak rušivé

• @miloslavatokosova8938
    @miloslavatokosova8938 4 месяца назад

Krásný

• @zoraondrova4512
    @zoraondrova4512 6 месяцев назад

Super Sally--Nemajoo chybu--!!!

• @josefpetrzelka1543
    @josefpetrzelka1543 6 месяцев назад

Mistr má opravdu hodně podobnej hlas s Wabim...

• @pajina14
    @pajina14 6 месяцев назад

V červnu se tam chystáme a vaše video a psaný komentář pod ním se mi moc líb í.Díky za ně!

• @libordobes7582
    @libordobes7582 6 месяцев назад

Skvělá muzika. Bravóóó

• @-ll3uf
    @-ll3uf 8 месяцев назад

Tata se určitě z toho trapskýho nebe dívá s Kódlem,Usmanem,Julkem, Lopatem,Sertézem a ostatníma

• @user-lm8tt2ju9p
    @user-lm8tt2ju9p 8 месяцев назад

OK Jim Boskovice ok

• @user-wm4vz3mn8y
    @user-wm4vz3mn8y 9 месяцев назад

Včera jsem na vaše skvělé CD vedla hodinu tance a bylo to boží. Děkuji, kluci. Vandrláska se stala vrcholem hodiny. Povedené CD, krásné písně. Jana

• @ladislavzlebek8391
    @ladislavzlebek8391 10 месяцев назад

Jsem zvědav,když se tak dívám kolem sebe co si budou zpívat v létech někteří dnešní repaři na technech.Zpěv nebude zůstane jen pivo ani to ne bude drahé, možná nějaká droga a sluchátka.

•  10 месяцев назад

Pěkná destinace! :-)

@SallyBrno 10 месяцев назад

Třeba jí někdy najdeme ;)

• @user-fx5ky8ey6p
    @user-fx5ky8ey6p 11 месяцев назад

Taktobsa žije kraasa

• @ladakacer739
    @ladakacer739 Год назад

Luhačovice krásné místo jezdíme od 1991

• @honzastepanek7067
    @honzastepanek7067 Год назад

Kua to musim zapsat do svojeho zpěvníku 👌👌

• @veraperinova7297
    @veraperinova7297 Год назад

Hlas Ivory - to je třešnička na dortu krásné písně... a Sup - dobře zahráno. Díky za pěkný zážitek

• @pavelpreis3978
    @pavelpreis3978 Год назад

Krásně a perfektně udělané! Účastníků hafo a moc, škoda, že jsem nedostal zvadlo.Jó když hudba má co pít. V mládí jsme občas křičívali na pivním vandru hudba nemááá co pít. Chyběly už jen ty housle, které se v 60-tých letech také občas na potlachu objevily! Všem účastníkům přeji hodně a hodně zdraví a mnoho dalších potlachů!!

• @velkaprasadamka8285
    @velkaprasadamka8285 Год назад

Ako sa vola to vase ubytko prosim napiste mi aj ja mam psika to prostredie je prekrasne dakujem

@SallyBrno Год назад

Bohužel už letos nenabízí ubytování psů www.booking.com/hotel/si/apartment-ceve.cs.html?aid=304142&label=gen173nr-1BCAEoggI46AdIM1gEaDqIAQGYAQW4ARfIAQzYAQHoAQGIAgGoAgPYAgE&sid=ab49cd927609a1377097301e723b58e6&dest_id=7528415;dest_type=hotel;dist=0;group_adults=2;group_children=0;hapos=1;hpos=1;no_rooms=1;req_adults=2;req_children=0;room1=A%2CA;sb_price_type=total;sr_order=popularity;srepoch=1685335901;srpvid=0cd1222dd77300e7;type=total;ucfs=1&#hotelTmpl

• @jozefdanis4531
    @jozefdanis4531 Год назад

Som Slovak ale zazil som to na Berunke aj Sazave v osadach trampov a tiez tuto piesen ked sa osada lucila so svojim zosnulim kamaratom . Nadhera odporucal by som vam to zazit . Zážitok na cely zivot .

• @jitkahodna2385
    @jitkahodna2385 Год назад

Jirko Kallo, nejezdil jsi v 80.letech na TO LBM na Bažiny do Chráštan u Lhenice ? Hlásí se Bejbyna

@SallyBrno Год назад

Ahoj Bejbyno, jasně že jezdil - s Celtýškou ;)

• @stanislavazickova6527

KARABINA umííííííííííí.............

• @jaroslavbarancik7280
    @jaroslavbarancik7280 Год назад

Každý se vrací, kde to má rád. Je to symbolické, že je Roman zakořeněn tam, kde se zrodili jeho předkové...

• @martinpetrina4033
    @martinpetrina4033 Год назад

KARABINA umííííííííííí.............

• @martinsvejda3661
    @martinsvejda3661 Год назад

Muzikanti - bombarďáci. 👍

• @alenavalentova566
    @alenavalentova566 Год назад

nemusel zkuvit to jméno žanka.. ale jinak pěkný večer ..

• @nelaklisikova3622
    @nelaklisikova3622 Год назад

Přesně ten den jsme jeli taky😊

• @ondrejturoci
    @ondrejturoci Год назад

Supeeeeer.👍👍👍👍

• @vladimirabouckova6753
    @vladimirabouckova6753 Год назад

krasne dekuji

• @vladimirdanes8625
    @vladimirdanes8625 Год назад

Po příchodu z vojny jsem přešel z folku a country na rock a taneční muziku a nyní před důchodem při již dvouletém boji se zákeřnou nemocí objevuji spoustu krásných staronových,, českých nebo moravských,, písniček od pro mě neznámých autorů a pomalu se je také začínám i učit ..

• @MyRadovan1
    @MyRadovan1 Год назад

Zdarec Slimákovi😁😁😁👍Pakin

• @stanislawsuchanek8270
    @stanislawsuchanek8270 Год назад

Piękny ten filmik ,pełen piękna Pozdrawiam was serdecznie. A czy mogę przyjechać do was by pobyć z wami. Kiedy świętujecie I co trzeba zabrać ze sobą. MOZE PAMIATKE ZE SZCZECINA ZEGLARSKA

• @vladimirzalkovsky8357

Jitka prostě krasa jarda

• @RadimKo
    @RadimKo Год назад

Když si vybavím jak vypadalo Výstaviště v této době a dnes, kdy na to vedení totálně sere, mám slzu v oku.

• @stanislavhroch3925
    @stanislavhroch3925 Год назад

✌️

• @Autovylet
    @Autovylet Год назад

Škoda že vám nevyšlo lépe počasí, což ale určitě na poznávání města nevadilo, že? Ten bus je parádní, toho jsme si nevšimli, když jsme v Kolobřehu taky byli. Co se vám tam líbilo nejvíc? Za mě je TOP zdejší maják s výhledem na tu dlouhou pláž a pak samozřejmě molo, my tam byli ještě v době kdy by vstup zdarma, teď už se platí co jsem koukal, je to pravda?

@SallyBrno Год назад

Ještě jsme byli jednou ve městě a na "naší" pláži. Na koupání to moc nebylo, resp. to bude pak v popisku jak střihnu další video. Molo je placené. Vzhledem k tomu, že mám v současné době problémy s kyčlema, stálo to chození za houby, ale něco jsme pochodili. Určitě bych se chtěl ještě vrátit, pokud zdraví dovolí

• @talaniel

Cskddghdhhxb🚆🚆dfxxhnbnlkffhddhn bxhšhcfhhfhhšfhfdšhhfšffhchcj

• @Videokoholik
    @Videokoholik 2 года назад

Moc hezké a příjemné video z Plitvic z jiného pohledu. V září tam jedu už po třetí. Jezdím 6 denní poznávací zájezd o místech natáčení Vinnetoua. Plitvice,Krka,Velebit,Paklenice.